کلاهبرداری در پوشش آگهی استخدام در نهادهای امنیتی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که در ایلام و شهرستان‌های تابعه با آگهی استخدامی جعلی از مردم کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ جمالی در تشریح این خبر گفت: این فرد در محل کار خود در نت‌سرا با طرح و توزیع فرم‌های جعلی و با ادعای استخدام رسمی و تبلیغات گسترده و ثبت‌نام افراد مخصوصاً بانوان مبالغی تحت عنوان هزینه ثبت‌نام از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: این فرد کلاهبردار که تحت عنوان استخدام در دانشگاه‌های علوم انتظامی و ارتش تبلیغ می‌کرد با دادن کدهای رهگیری جعلی اعتماد افراد را جلب کرده بود.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه شخص کلاهبردار توسط پلیس شهرستان دره‌شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: متقاضیان استخدام در ادارات دولتی اخبار موثق را از مراجع قانونی پیگیری کنند.

گفتنی است: افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند جهت پیگیری مطالبات خود به اداره اماکن شهرستان دره‌شهر مراجعه نمایند.

این مسئول انتظامی ضمن توصیه به شهروندان از آنان خواست تا اطلاعات خصوصی و شخصی خود را در اختیار افراد غیر قرار نداده تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *