عودت وجه سرقت شده با اقدام سریع پلیس فتا

رئیس پلیس فتا یزد از کشف یک پرونده برداشت غیر مجاز حساب بانکی و عودت مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به حساب شاکی توسط کارشناسان پلیس فتا این استان، خبر داد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع تماس تلفنی در بستر واتساپ و با شگرد برنده شدن در قرعه کشی برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی پرونده در اظهارات خود عنوان کرد کلاهبردار از طریق شبکه اجتماعی واتساپ با ترفند برنده شدن در قرعه کشی رادیو با وی تماس گرفته و پس از اغفال و اخذ رمز حساب کاربری اقدام به فعال سازی اینترنت بانک و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی می‌نماید.

سرهنگ ابوطالبی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی حساب ثانوی بلافاصله مسدود و مبلغ سرقت شده به حساب شاکی عودت داده شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: شهروندان دقت داشته باشند که برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی به خصوص رمزهای خود را در اختیار افرادی که از طریق مختلف به ویژه تماس های تلفنی و واتساپی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند قرار ندهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نمونه شکواییه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی (هک حساب یا کارت بانکی) | اینجا کلیک کنید

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *