وعده ماساژ در محل دام فیشر برای قربانیان خود بود

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تبلیغات ماساژ در سالن و محل کار و منزل شما توسط خانم جوان دام فیشر برای کلاهبرداری بود، گفت: به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات را نخورده و قبل از واریز هرگونه وجهی مراقب دام فیشینگ فیشرها باشید.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ ستاد امین یادگار‌نژاد در این خصوص تصریح کرد: در پی شکایت مردی مبنی بر اینکه مدتی قبل در فضای مجازی با یک آگهی تبلیغاتی با عنوان ارایه خدمات ماساژ برخورد و از آن طریق مورد اخاذی قرار گرفته که در این خصوص تقاضایی رسیدگی داشت، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بنا به اظهارات شاکی شخصی با پخش آگهی با عنوان “ارایه خدمات ماساژ به طور ۲۴  ساعته – خدمات هم در سالن هم در محل و دارای ماساژور خانم جوان برای آقایان با مدارک بین‌المللی و ماساژ فول حرفه‌ای” در فضای مجازی و اینکه در ادامه برای انجام خدمات بایستی ویزیت ثبت شود که از آن طریق افراد به یک وبلاگ راهنمایی می‌شدند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان اظهار کرد: پس از مراجعه افراد به وبلاگ مورد نظر و تکمیل فرم دریافت ویزیت، آنها به یک درگاه پرداخت الکترونیک ارجاع گردیده، غافل از اینکه درگاه پرداخت جعلی و به اصطلاح فیشینگ بوده است.

سرهنگ یادگار نژاد افزود: در ابتدا پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی در درگاه پرداخت هیچ وجهی از شاکی کسر نشده و با پیغام مبنی بر عملیات ناموفق مواجه شده و بعد از گذشت چند ساعت مبلغی بالغ بر ۶۷ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده است.

وی گفت: با اقدامات فنی و کارشناسی این پلیس متهم شناسایی و ‌پس از دستگیری به این پلیس دلالت که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با وجود ادله کافی در بازجویی‌های خود اعتراف و  هدف خود را  از ایجاد این کانال و وبلاگ اخاذی بیان کرد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در زمان استفاده از هر درگاه پرداخت الکترونیک حتما به آدرس آن بانک و امنیت آن مثل https:// توجه نمایند تا در دام فیشینگ نیفتند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *