قبل از نصب اپلیکیشن و بازی بر روی تجهیزات هوشمند‌، عملکرد آنها را بررسی کنید‌

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص عدم نصب هر اپلیکیشن و بازی بر روی تجهیزات هوشمند هشدار داد‌ و گفت: کاربران می‌بایست قبل از نصب برنامه و بازی‌ها عملکرد آنها را از طریق نرم افزار و سایت‌های آنالیزگر مورد بررسی قرار دهند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرگرد مصطفی نوروزی در مصاحبه رادیویی با برنامه ایستگاه جوانی گفت: هموطنان می‌بایست قبل از نصب اپلیکیشن و بازی بر روی تجهیزات هوشمند‌، عملکرد آنها را بررسی نمایند.

وی افزود: افراد می‌توانند با نوشتن کلید واژه‌هایی تحت عناوین ‌ apk analyzer، apk malware analysis  در موتورهای جستجو به نرم‌افزارها و سایت‌های مفید آنالیزگر دسترسی پیدا کرده و فایل نصبی برنامه یا بازی را در آنها قرار دهند تا اطلاعات جامع و کاملی در اختیارشان قرارگیرد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در ادامه افزود‌: اخیراً پرونده‌ای به این پلیس واصل گردیده که فرد کلاهبردار در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج آگهی با عناوین خرید خودرو ‌و … نموده و از افراد می‌خواهد مبالغی را به عنوان پیش خرید یا بیعانه بپردازند تا از این طریق اقدام به کلاهبرداری نماید.

سرگرد نوروزی در پایان گفت:‌ با عنایت به وقوع این چنین کلاهبرداری‌هایی از هموطنان عزیزمان خواهشمندیم فریب اینگونه موارد را نخورده و در صورت مواجهه به آنها پاسخی نداده و موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی جهت پیگیری گزارش کنند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *