رشد ۲۲۵ درصدی تقدیرات مردمی از پلیس فتای کردستان

جانشین انتظامی استان با اشاره به رشد ۲۲۵ درصدی تقدیرات مردمی از پلیس فتای استان گفت: پلیس فتا یک پلیس موثر و کارآمد در جامعه شناخته شده است.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ‌ جعفر آژنگ‌ اظهار کرد: با عنایت به زحمات همکاران در حوزه پلیس فتا که موجبات رضایت‌مندی فرماندهان و مردم شده است ما شاهد رشد ۲۲۵ درصدی تقدیرات مردمی از این پلیس در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

این مقام انتظامی در استان ضمن اشاره به رشد ۹۷ درصدی کشفیات جرایم در حوزه فضایی مجازی افزود: متاسفانه افزایش ۹۵ درصدی جرایم در فضای مجازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ضرورت همکاری و فعالیت همه ارگان های مسئول در جهت پیشگیری را می‌طلبد.

سرهنگ آژنگ در خصوص  اقدامات آموزشی پلیس فتای کردستان نیز عنوان کرد: آموزش در خصوص فضای سایبری در قالب پخش بورشور، اجرای کارگاه آموزشی در مدارس و حضور کارشناسان در برنامه‌های صدا و سیمای کردستان دنبال و در حال پیگیری است.

آژنگ در خصوص محتوای آموزشی این اقدامات نیز تصریح کرد: تمام برنامه‌های آموزشی پلیس فتا برای اقشار مختلف مردم بیشتر در جهت اطلاع رسانی از شیوه و شگردهای اعمال مجرمانه و تبعات ناشی از ارتباطات نامتعارف در این فضا و آسیب‌ها و تهدایدات آن بوده است.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *