تقاضا کرد ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، فعالیت‌های خدماتی و اجتماعی خود را در فضای سایبر با دقت کافی انجام تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از همشهریان تحت عنوان جذب مهماندار هواپیما در فضای سایبر خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ کاظمی در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ایلامی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی اقدام به انتشار خبری در فضای سایبری با عنوان استخدام مهماندار نموده بودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص گردید کلاهبردار با هویت جعلی از متقاضیان استخدام مبلغ ۵۰۰ هزار ریال وجه دریافت و در این رابطه بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری نموده است.

جانشین انتظامی استان ایلام اظهار کرد: مأموران پلیس فتا استان ایلام موفق شدند طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در استان تهران شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کاظمی با هشدار به کلاهبرداران گفت: به افراد شیاد و مجرمان در این حوزه هشدار می‌دهیم که پلیس فتا با تیزبینی و اشراف اطلاعاتی فضای سایبر را رصد و با هرگونه فعل مجرمانه برخورد می‌کند.

وی در پایان از کاربران اینترنتی تقاضا کرد ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، فعالیت‌های خدماتی و اجتماعی خود را در فضای سایبر  با دقت کافی انجام تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *