رسیدن به ریاست با نشر اکاذیب علیه رقیب

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از تشکیل پرونده و شناسایی فردی که برای رسیدن به سمت ریاست با انتشار مطالب دروغین در بستر اینستاگرام باعث از بین رفتن شخصیت کاری و اجتماعی شاکی شده بود، خبر داد.

سرهنگ “قدرت الوانی” رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی درتشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه مردی میانسال وارائه برگه شکوائیه مبنی بر انتشار مطالب کذب و به دور از واقعیت بر علیه وی در بستر اینستاگرام به نحوی که باعث خدشه دار شدن شخصیت کاری و اجتماعی وی شده است، لذا پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط افسران سایبری این پلیس متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در فضای مجازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار گردید.

این مقام سایبری گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا ارتباط خود با این پرونده را انکار و با بیان مطالب کذب سعی در گمراه نمودن روند پرونده را داشت که با مشاهده مدارک و مستندات موجود در پرونده صراحتاً به بزه انتسابی خود معترف و هدف خود را از این موضوع ‏رقابت کاری عنوان کرد، و از عمل مجرمانه‌ی خود احساس ندامت و پشیمانی داشت، لذا در پایان پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

سرهنگ “قدرت الوانی” به کاربران شبکه‌های اجتماعی هشدار داد: رعایت اخلاق مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه ‏شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار ‏خود باشند، تا از روی جهل یا انتقام‌جویی اقدام به تخریب وجه دیگران نکنند که در غیر این صورت برابر ‏قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.‏

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *