قرارداد سهامدار عمده مخابرات ایران با شرکت مخابرات کره

رئیس هیات مدیره سهامدار عمده مخابرات گفت: مقرر شده یک شرکت کره‌ای فناوری‌های مربوط به نسل چهارم و پنجم موبایل، سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی و امن سازی شهری را به ایران منتقل کند.

به گزارش سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از فارس: تفاهم نامه همکاری «شرکت توسعه اعتماد مبین» یعنی سهامدار عمده ی مخابرات و شرکت مخابراتی کره ی جنوبی (KT) به امضا رسیده است. سید مصطفی سید هاشمی رییس هیأت مدیره ی توسعه ی اعتماد مبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت، و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT از کره ی جنوبی، نمایندگان دو طرف برای امضای این قرارداد در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده اند.

سیدهاشمی در این مراسم با تأکید بر انتقال فناوری توسط شرکت کره ای اظهار داشته است: «طی این تفاهم شرکت مخابراتی KT متعهد شده فناوری ‌های مربوط به نسل های چهارم و پنجم اینترنت موبایل (۴G و ۵G)، سرویس های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی (Smart City) و امن سازی شهری (Safe City) را به ایران منتقل کند».

رئیس هیات مدیره ی شرکت توسعه ی اعتماد مبین همچنین با اشاره به دیگر مفاد این تفاهم‌ نامه، از راه اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه با همکاری طرف ایرانی و کره ای در ایران خبر داده و ابراز امیدواری کرده است با این همکاری، فرصت های جدیدی برای انتقال فناوری و توسعه ی کسب وکار در کشورمان ایجاد شود.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *