کشف پرونده مزاحمت در نرم افزار شاد

رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده مزاحمت در بستر نرم افزار شاد توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان البرز خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع ایجاد مزاحمت برای دختر دانش آموز در بستر نرم افزار شاد، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان البرز قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی پرونده در اظهارات خود بیان نمود که از طریق نرم افزار شاد با شخصی در ارتباط بوده و پس از مدتی به رابطه خاتمه داده ولی فرد مزاحم دست بردار نیست و به اشکال مختلف برای وی ایجاد مزاحمت می‌نماید.

سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس فتا شهرستان البرز، متهم که هم سن و سال شاکی می‌باشد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار گردید و تحت بازجویی قرار گرفت و متهم به ایجاد مزاحمت برای شاکی اقرار کرد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید.

ئیس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به خطرات ارتباط با افراد بیگانه در فضای مجازی به خانواده ها توصیه کرد: با توجه به برگزاری کلاس های درسی بصورت غیر حضوری، والدین سعی نمایند نظارت کافی را بر فعالیت فرزندان خود در این فضا داشته باشند و اجازه برقراری ارتباط با افراد غریبه را به آنها ندهند چراکه مجرمین سایبری در فضای مجازی به دنبال طعمه بوده و از هر فرصتی برای ارتکاب جرایم استفاده می‌کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نمونه شکواییه مزاحمت در فضای مجازی | اینجا کلیک کنید

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *