پلیس فتا در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی فعال شد

سرپرست دایره عملیات رسانه پیشگیرانه پلیس فتا ناجا از حضور و فعالیت این پلیس تخصصی در شبکه‌های پیام‌رسان بومی خبر داد و گفت: پلیس فتا به طور رسمی در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی گپ، بله، بیسفون پلاس، آی‌گپ، سروش علاوه بر شبکه‌های اجتماعی داخلی کلوپ، آپارات و هورسا فعالیت دارد.

به گزارش پلیس فتا، سرگرد حامد محمدی سپاسی اظهار کرد: پلیس فتا هیچ‌گونه فعالیتی در شبکه‌های پیام‌رسان خارجی نداشته و ندارد. حتی در زمینه اطلاع رسانی اخبار و فعالیت‌های خود از شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی خارجی استفاده نکرده و اطلاع رسانی‌های خود را تاکنون از طریق سایت خود و خبرگزاری‌های رسمی کشور انجام داده است.

وی افزود: لذا به منظور سهولت اطلاع رسانی و تسریع در انعکاس اخبار و فعالیت‌های پلیس فتا و تعامل بیشتر با کاربران، کانال‌های رسمی خود را در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی راه‌اندازی کرده است.

سرگرد سپاسی ادامه داد: کاربران شبکه‌های پیام‌رسان بومی می‌توانند به منظور بهره‌مندی از آخرین اخبار و مطالب مرتبط به پیام رسان‌های‌یاد شده مراجعه و با جستجوی آی دی cyberpolice  و باکلیک بر روی کانال نمایش داده شده که دارای نشان تائید یا Verified Badge هست، به عضویت کانال رسمی پلیس فتا درآیند.

سرپرست دایره عملیات رسانه پیشگیرانه پلیس فتا ناجا تاکید کرد: البته کاربران می‌توانند از طریق این کانال‌ها با پلیس فتا ارتباط برقرار کرده و نظرات و پیشنهادهای خود را به ما اطلاع دهند.

وی یادآور شد: کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشند که حتما شبکه اجتماعی بومی آنها با آخرین نسخه نرم افزار، بروز رسانی شده باشد.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *