پول های پدر دربازی های رایانه ای سوخت

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد و گفت: عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می‌شود.

سرهنگ امیر حسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: با مراجعه مردی ۴۵ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز ۵۶ میلیون ریال از حساب بانکی اش در طول سه ماه، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات کارشناسی و اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم با استفاده از کارت شاکی اقدام به خرید در چند بازی آنلاین رایانه ای نموده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی های بیشتر معلوم گردید که متهم فرزند شاکی است؛ وی پس از حضور در این پلیس منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه ای شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات لب به اعتراف گشود و با پذیرش بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت که همیشه می دانسته است که مبالغ زیادی پول در کارت بانکی پدرش موجود است و همچنین از رمز کارت بانکی او نیز با خبر بوده است و این موضوع باعث وسوسه او شده بود تا اینکه بدون اجازه پدر، با کارت بانکی او اقدام به خرید جم به منظور بالا بردن رتبه خودش در بازی های آنلاین نموده است.

سرهنگ سلیمانی به شهروندان توصیه کرد: کارت ها و اطلاعات بانکی خود را در محل‌ های امن و دور از دسترس دیگران نگهداری نمایند و هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت نمایند که اطلاعات بانکی آنها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌‌ رسانی پلیس فتا‌‌

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *