ربات فالووریابی که حساب کاربرش را هک می کرد

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از دستگیری طراح ربات هکر در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ رضا ملوکی، رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت :در پی شکایت پسر جوانی مبنی بر اینکه پیج اینستاگرام او مورد هک قرار گرفته و صفحه از دسترسش خارج شده، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی بیان داشته در پیام رسان تلگرام در یکی از کانال‌های تبلیغاتی عضو  بودم که یک متن نظر من را جلب کرد که با استفاده از یک ربات می‌توان تعداد فالور هایم را افزایش دهم و عضو نفرات برتر شبکه اینستاگرام قرار بگیرم. بعد از اجرا کردن ربات مورد نظر تمام اطلاعات صفحه اینستاگرام خودم را در اختیار آن قرار دادم که بلافاصله بعد از آن صفحه از دسترس من خارج شد .

وی افزود:با بکارگیری اقدامات فنی و مهندسی کارشناسان این پلیس مشخص شد ، متهم فردی به هویت “س-ب”  است که با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد .

سرهنگ ملوکی گفت: دربررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان این پلیس،متهم اظهار داشت : به دلیل نیاز مالی اقدام به انجام این کار کرده و بعد از به دام انداختن کاربر مورد نظر، برای عودت صفحه مورد نظر از قربانیان در خواست وجه می کرده است.

منبع: پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *