شناسایی و دستگیری فروشنده اینترنتی غیرمجاز موادضدعفونی کننده

سرپرست پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری فروشنده و تولیدکننده غیرمجاز مواد ضدعفونی در فضای مجازی خبرداد.

سرهنگ دوم سامع خورشاد سرپرست پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان مازندران مشخص گردید شخصی با ایجاد وب سایت و فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش مواد ضدعفونی کننده به صورت غیرمجاز می نماید.

این مقام انتظامی افزود با انجام اقدامات اطلاعاتی مالک وب سایت و فروشگاه اینترنتی شناسایی گردید و با هماهنگی مرجع قضائی مامورین این پلیس به همراه نماینده اداره بهداشت به کارگاه متعلق به متهم مذکور در شهرک صنعتی یکی از شهرستان‌های استان عزیمت نموده و در بازرسی بعمل آمده مشخص گردید متهم در کارگاه خود اقدام به تولید محلول های ضد عفونی کننده، مواد شوینده وایتکس بصوت انبوه می نماید.

سرهنگ‌ خورشاد در ادامه افزود: با بررسی بعمل آمده مشخص گردید کارگاه مذکور برای تولید مواد فوق فاقد هرگونه مجوزی بوده و مواد تولیدی را به قیمت  خیلی زیاد در بازار به فروش می رساند. در ادامه  کارگاه فوق پلمپ و مواد مکشوفه تحویل اداره بهداشت شهرستان گردید. همچنین با بررسی اولیه تعداد ۵۰۰۰ عدد محلول ضد عفونی کننده دست مدل استریلیوم و ۱۲هزارعدد وایتکس ۵ لیتری به ارزش ریالی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کشف و ضبط گردید و متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

منبع: پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *