برگزاری دوره آموزشی “قواعد حقوقی استارتاپ ها (کسب‌و‌کارهای اینترنتی نوپا)”

برگزاری دوره آموزشی “قواعد حقوقی استارتاپ ها (کسب‌و‌کارهای اینترنتی نوپا)”

در کارگاه قواعد حقوقی استارتاپ ها، چالش‌های حقوقی کسب و کارهای اینترنتی (از مرحله ایده تا اجرا) به بوته نقد گذارده خواهد شد و راهکارهای قانونی حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و فناوری‌ها و برندها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین فرایند ثبت شرکت و اخذ مجوزهای قانونی جهت آغاز فعالیت و نیز تفاوت عضویت در اتحادیه‌ها و تشکل‌های مختلف، تشریح خواهد شد.

از سوی دیگر، قراردادهای ضروری استارتاپ‌ها از قبیل؛ قرارداد استخدام، تیم‌سازی و شراکت، محرمانگی و منع افشا (NDA)، تعامل حقوقی با سرمایه‌گذارها و همکاری با شتاب‌دهنده‌ها، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این کارگاه نیز به انعقاد قراردادهای الکترونیکی (قوانین و مقررات وب‌‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی) و قواعد حقوقی بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی و نیز حقوق مصرف‌کننده (کاربران) در خرید و فروش اینترنتی پرداخته خواهد شد و بطورکلی تکالیف و مسئولیت‌های حقوقی و کیفری صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای اینترنتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجری برگزاری این دوره، موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان است که با بهره‌گیری از گروهی از حقوق‌دانان، وکلای دادگستری، مهندسین و کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌کوشد تا نیازهای حقوقی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای حوزه فناوری اطلاعات را پوشش دهد. این موسسه با ارائه خدمت به بیش از پانصد شرکت تخصصی حوزه فناوری اطلاعات در طول پنج سال، جزو پیشگامان حقوق کسب‌و‌کارهای اینترنتی محسوب می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت Gharardad.org مراجعه نمایید.

قواعد حقوقی استارتاپ ها

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *