دستگیری عامل مزاحمت و هتک حیثیت معلم سرشناس

فرمانده انتظامى شهرستان زاوه گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان زاوه، عامل مزاحمت‌هاى مکرر معلمى پیشکسوت و قدیمى در این شهرستان شناسایى و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ دوم مجتبى حسندر تشریح این خبر گفت: در پى ارجاع یک فقره شکوائیه مبنى بر ایجاد مزاحمت و هتک حرمت علیه احدى از شهروندان در یکى از کانال‌هاى پر‌مخاطب شهرستان، رسیدگى به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد از آنجایى که شاکى یکى از معلم‌هاى قدیمى و سرشناس در شهرستان زاوه و مورد احترام بسیارى از شهروندان بوده است، انتشار مطالب موهوم و خلاف واقع بر علیه وى موجب سیاه‌نمایى چهره این معلم قدیمى شهرستان گردیده از این رو به نظر مى‌رسید انگیزه اصلى عوامل این اقدام، خصومت شخصى و انتقام‌گیرى باشد.

سرهنگ حسنى ادامه داد: با توجه به تحقیقات و اقدامات فنى و پلیسى بعمل آمده از سوى کارشناسان پلیس فتا، عامل انتشار مطالب خلاف واقع برعلیه شاکى، شناسایى و با هماهنگى قضایى دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامى گفت: متهم در مواجهه با ادله فنى غیر قابل انکار، جرم خود را پذیرفت و با اشاره به یک کینه قدیمى، انتقام‌گیرى از معلم سابق خویش که در گذشته به دلیل توهین در نزد همکلاسى‌هایش موجب تحقیر وى شده بود را علت اصلى بزه خود بیان کرد.

فرمانده انتظامى شهرستان زاوه در پایان به کاربران فضاى سایبرى و به ویژه گردانندگان کانال‌هاى پر‌مخاطب یادآور شد: با توجه به قابلیت‌هاى فضاى سایبرى که در کسرى از ثانیه مى‌توان اخبار و اطلاعات را به مخاطبین زیادى ارسال کرد لذا از بارگذارى مطالبى که صحت و سقم آن مشخص نیست، خوددارى کرده تا در اثر یک بى‌توجهى، هویت افراد خدشه‌دار نشده و متعاقبا مورد پیگرد قانونى قرار نگیرند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *