دست داماد از جیب مادرزن کوتاه شد

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از هم استانی‌ها خبر داد و گفت: متهم داماد شاکی از آب در آمد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: با مراجعه خانمی ۵۴ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۸۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات کارشناسی و اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم با استفاده از کارت شاکی اقدام به خرید وسایل منزل از  چند فروشگاه اینترنتی کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم داماد شاکیه است و وی پس از حضور در این پلیس منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه‌ ای شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات لب به اعتراف گشود و با پذیرش بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت: مادر زن بنده مبالغ زیادی در کارت بانکی خود داشت و ایشان نیز بعلت اعتماد زیادی که به بنده داشت کارت بانکی‌اش را در اختیار بنده قرار داده بود تا خریدهای منزل ایشان را انجام دهم و من هم از این فرصت سوء استفاده و اقدام به خریدهای اینترنتی برای خودم می کردم .

سرهنگ سلیمانی ضمن اشاره به این موضوع که فعال بودن سیستم پیامکی حساب‌ها  می‌تواند از تشکیل چنین پرونده‌هایی جلوگیری کند به شهروندان توصیه کرد و گفت: کارت‌ها و اطلاعات بانکی خود را در محل‎های امن و دور از دسترس دیگران نگهداری نمایند و هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت نمایند که اطلاعات بانکی آنها در اختیار دیگران قرار نگیرد.

منبع: پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *