برداشت غیرمجاز از حساب بانکی رئیس و خرید ارز دیجیتال

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی رئیس خود به صورت اینترنتی و خرید ارز دیجیتال نموده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام داشت که با اخذ پرینت از حساب بانکی خود متوجه شدم که مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در چندین مرحله به صورت اینترنتی برداشت شده است.

وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده مشخص گردید که برداشت‌ها در جهت خرید ارز دیجیتال از یک فروشگاه مجازی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی متهم شناسایی و به این پلیس دلالت داده و در تحقیقات بعمل آمده از وی اعلام داشت که بنده از اعتماد رئیس خود سوء‌استفاده نموده و اطلاعات کارت بانکی وی را به دست آورده و در اسرع وقت اقدام‌ به خرید ارز دیجیتال از حساب بانکی ریس خود نمودم.

سرهنگ کوره بلاغی تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده از حساب‌های بانکی رمز‌های خود را به صورت دوره‌ای تغییر داده و برای آگاهی از برداشت‌های صورت گرفته حتما سامانه پیامکی مربوط به حساب‌های خود را فعال نمایید.

سرهنگ کوره بلاغی تاکید کرد: اطلاعات حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و امورات بانکی را خودتان شخصا انجام دهید.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *