حسادت عامل انتشار عکس های خصوصی شد

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: عاملان انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه های اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا کردستان در خصوص ابن خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه اخیراً شخصی ناشناس با ایجاد صفحه ای در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام و گذاشتن تصویر وی در سایت های غیراخلاقی باعث هتک حیثیت او شده است، شناسایی عامل یا عاملان انتشار در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس با حساسیت نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام کردند و با به‌ کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهمان را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ دانش پور گفت: متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند که با شاکیه دوست هستند و با توجه به اینکه شاکیه در زندگی شخصی خود موفق هست، از روی حسادت این کار را انجام دادند و تصاویر وی را با فتوشاپ در سایت های غیر اخلاقی و در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کردند؛ در نهایت متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان ضمن توصیه به خانواده ها در خصوص عدم انتشار تصاویر خصوصی خود در بین دوستان و آشنایان، خاطر نشان کرد: منتشر کردن مسائل خصوصی و تصاویر در شبکه‌های اجتماعی به مصلحت نیست.

منبع: پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *