اختلافات فامیلی زمینه‌ساز مزاحمت در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی  شخصی که به دلیل اختلافات فامیلی اقدام به  مزاحمت در فضای مجازی علیه یکی از اقوام خود کرده بود خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبرگفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با معرفی وی به عنوان کارگر خدماتی منزل در فضای مجازی اقدام به سلب آسایش در فضای مجازی علیه وی کرده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مدتی است افراد زیادی تحت عنوان نظافت منزل با شاکی تماس گرفته اند و خواهان نظافت منزلشان هستند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار آگهی با معرفی شاکی به عنوان کارگر خدماتی منزل در فضای مجازی کرده است و موجب سلب آسایش وی شده است.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طی اقدامات تکمیلی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد و در تحقیقات پلیس مشخص شد خانم متهم که با شاکی نسبت خویشاوندی دارد، به علت اختلافات فامیلی اقدام به سلب آسایش علیه وی در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ آنقی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به مجرمان حوزه فضای مجازی هشدار داد: پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی کشور در سریع‌ترین زمان ممکن متهمان را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام می‌کند.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *