همکاری افتخاری با کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی

توجه: موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان در زمینه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت در زمینه جرایم سایبری فعالیت می نماید و هیچگونه ارتباطی با مجموعه پلیس فتا ندارد!


راه اندازی بخش ثبت نام همکاران افتخاری کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

به گزارش سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از دادستانی کل کشور، از بدو تشکیل کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه شهروندان مسئولیت پذیر سالانه صدها هزار گزارش از تخلفات تارنماهای دارای محتوای مجرمانه را از طریق این سامانه به کارگروه ارسال نموده اند. لذا دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم گرفته است تا به منظور ارتقاء سطح کیفی و مدیریت متمرکز این همکاری ها ، شهروندان دلسوز و وظیفه شناس را در سراسر کشور در قالب طرح «همکاران افتخاری» ساماندهی نماید.

فرم ثبت نام همکاران افتخاری توسط اشخاصی تکمیل می شود که به طور مداوم و مستمر قصد همکاری با کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جهت پاکسازی فضای مجازی از طریق معرفی سایتهای متخلف را دارند. تکمیل این فرم اختیاری بوده و شهروندانی که تمایل به همکاری با کارگروه بدون تکمیل فرم مذکور را دارند می توانند آدرس و مشخصات سایت متخلف را از طریق سامانه درخواست فیلتر برای دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است تاکنون نظارت افراد وظیفه شناس و گزارش تخلفات تارنماهای دارای محتوای مجرمانه از طریق این سامانه، نقش بسیار مهم و اساسی را در سالم سازی فضای مجازی کشور ایفا نموده است.

دبیرخانه کارگروه تصمیم دارد تا در آینده با کلیه کسانی که در این امر مهم ، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه را یاری می دهند تماس گرفته و به نحو مقتضی از آنها تشکر و قدردانی نماید و اقدام لازم جهت سازماندهی آنها به عمل آورد. ثبت نام همکاران محترم افتخاری در این قسمت می تواند زمینه همکاری بیشتر را فراهم نماید

برای ثبت نام در سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید

همکاری افتخاری با کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

http://register.internet.ir/eftekhari/index.html


** آدرس دفاتر پلیس فتا (سایبری) در سراسر کشور

** آدرس دفاتر پلیس فتا در استان تهران

** فهرست کامل مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی

** شرایط همکاری با پلیس فتا و عضویت در همیاران پلیس فتا

** همکاری افتخاری با کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

** کد و آدرس دادسراهای حوزه قضایی شهر تهران

** مقایسه فیلترینگ ایران با آمریکا و ۱۰ کشور دیگر

468 ad

یک دیدگاه

  1. نـــــــــــNedaـــــــــــدا

    درود
    افرادی که ثبت نام کردن از کجا وارد پنل بشن ؟
    من ثبت نام کردم اما لوگین نداره

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *