بازگرداندن ارزهای دیجیتال به ارزش ۳۱ میلیارد ریال به حساب شاکی

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری سارق و بازگرداندن ارزهای دیجیتال شاکی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به حساب وی خبر داد و گفت: ‏ ورود بدون توجه به نکات امنیتی به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه افراد را با خطر رو به رو کند.

سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانم جوانی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارزهای دیجیتال از کیف پول الکترونیکی اش،‎ ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکیه ارزش دارایی وی چیزی در حدود ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده و رمز و پسورد کیف پول خود را در اختیار هیچ کسی قرار نداده است.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات کارشناسی و فنی و ردگیری تراکنش های انجام شده، متهم که برادر شوهر شاکیه بود، مورد شناسایی قرار گرفت که پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و ادله جرم را ضبط گردد.

سرهنگ کسانی گفت: متهم در مواجهه با ادله قاطع پلیس ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کرد که از اعتماد همسر برادرش سوء استفاده کرده و با دسترسی به گوشی وی، اطلاعات کیف پول الکترونیکی را به دست آورده و مقادیری ارز را به سرقت برده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از بازگرداندن ارزهای دیجیتال شاکی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به حساب وی خبر داد و گفت: ورود بدون دانش فنی و عدم توجه به نکات امنیتی به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه افراد را با خطر رو به رو کند لذا هرگز کلید خصوصی کیف پول دیجیتالی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *