ایجاد مزاحمت برای دیگران با سیم کارت دیگری

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی با اشاره به پرونده ای در خصوص ایجاد مزاحمت گفت: در واگذاری سیم کارت های خود به دیگران نهایت دقت را داشته باشید، زیرا هر گونه سوء استفاده از سیم کارت، مالک اصلی آن دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در اینستاگرام اقدام به ارسال پیام های تهدید‌آمیز به بنده می‌کرد، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سیم کارت در اختیار مالک اصلی خود نبوده و آن را در اختیار دوست خود قرار داده است.

سرهنگ نصرتی گفت: در روند رسیدگی به پرونده عامل ایجاد مزاحمت، مورد شناسایی قرار گرفت و در تحقیقات بعمل آمده اقرار کرد که سیم کارت دوستم در اختیارم بوده و از طریق همان سیم کارت با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت کردم .

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: از واگذاری سیم کارت به دیگران خودداری کرده و در صورت عدم استفاده از آن، تمامی اکانت های شبکه های اجتماعی فعال بر روی آن را حذف نموده و سپس سیم کارت را غیر‌فعال کنید.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در موضوع مذکور مزاحمت در فضای مجازی مطرح می باشد، هشدار داد: هر گونه ایجاد مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده و برابر قانون جرایم رایانه‌ای مجازاتی مانند حبس و جزای نقدی به دنبال خواهد داشت.

468 ad

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *